Regulamin określa zasady korzystania z usług najmu apartamentu oraz pokojów wypoczynkowych znajdujących się w naszej ofercie i jest integralną częścią umowy wynajmu zawieranej poprzez dokonanie rezerwacji, wpłatę zaliczki lub wpłatę całej należnej kwoty za świadczone usługi zakwaterowania w danym obiekcie.
- Przy rezerwacji apartamentu opłata za pobyt pobierana jest w całości na konto bankowe przez system rezerwacji. Zameldować można się o każdej porze dnia i nocy. Zamek jest na kod. Kod wysyłamy w dniu przyjazdu.
- Zadatek za pobyt przy rezerwacji pokojów sezonowych wynosi 300 zł i pobierany jest na konto po ustaleniu daty pobytu (w przeciągu 48 godzin). Pozostała część zapłaty za pobyt pobierana jest na miejscu w dniu przyjazdu do Słonecznego Domu.
- W przypadku skrócenia pobytu przez Klienta, pokrywa On całkowity koszt dokonanej wcześniej rezerwacji. Nie zwracamy różnic we wcześniej ustalonych i zaakceptowanych wpłatach.
- Przedłużenie pobytu jest możliwe wówczas, gdy apartament/pokoje są wolne na minimum 24 godziny przed zakończeniem rezerwacji.
- W przypadku rezygnacji z pobytu nie dokonujemy zwrotów zadatków oraz zwrotów za pobyt.
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:00 w dniu przyjazdu, a kończy o godz. 10:00 w dniu wyjazdu.
- Na terenie obiektu obowiązuje cisza nocna w godzinach 22.00 – 6.00. Obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, przyjęć itp.
- W przypadku przekroczenia ilości osób, na którą została złożona wcześniej rezerwacja i nie poinformowania o tym fakcie, Właściciel ma prawo do usunięcia z apartamentu wszystkich Gości oraz anulowania rezerwacji bez zwracania kosztów.
- Goście odwiedzający Klientów apartamentu lub pokojów sezonowych, zobowiązani są opuścić Słoneczny Dom do godziny 22.00. W przeciwnym wypadku Gość zostaje potraktowany, jako Klient i jest zobowiązany do uiszczenia opłaty za pobyt. W przypadku nie zgłoszenia dodatkowych osób przebywających w apartamencie lub pokojach sezonowych po godzinie 22.00 istnieje możliwość anulowania pobytu ze skutkiem natychmiastowym.
- Klient zobowiązany jest do natychmiastowego poinformowania właściciela o ewentualnych uszkodzeniach i brakach w zastanym obiekcie oraz szkodach wyrządzonych przez siebie podczas pobytu. Równowartość szkód oraz koszty związane z ich usunięciem pokrywa Klient.
- Wewnątrz budynku Słoneczny Dom obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz e-papierosów.
- Zwierzęta nie są akceptowane.
- Wynajęty apartament lub pokój sezonowy należy pozostawić w takim stanie, w jakim był w dniu przyjazdu.
- W apartamencie obowiązuje zakaz smażenia ryb oraz zakaz grillowania.
- W pokojach sezonowych obowiązuje zakaz używania kuchenek gazowych.
- Właściciel obiektu nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy wartościowe oraz pieniądze pozostawione w apartamencie lub pokojach sezonowych.
- Nie przestrzeganie w/w regulaminu grozi natychmiastowym opuszczeniem apartamentu / pokoju sezonowego, bez zwrotu uiszczonej za nie należności. Prawem właściwym dla sporów między właścicielem a Klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby właściciela obiektu.